Tuesday 8 November 2011

♥LOVE♥

assalamualaikum 
well , kebosanan tahap cipan beranak lapan belas
hha ~ aww , ganas !



well back to the entry .
♥LOVE♥
takut lah dengan entry ni 
kenapa eh , bila cakap je teenagers mesti cerita pasal " cinta "
i admit , dulu pun i macam tu guys
macam macam tulis kat blog , asyik pasal love , love . love .
semua entry mesti tittle

" i love you kao sayang "
" i miss you bie "

hah , apa lagi eh ?
well , okay lah kalau follower diorang pun teen jgak 
but , what if orang yang dah over the teen phase ?

hahahaha
when , baca my old blog tu memang la 
ya Allah ~ sarat pasal cinta 
jiwang karat reput . 
boleh tahan jgak lah jiwang dia 
tapi bila fikir balik , kalau kita post macam tu mesti ramai orang cakap kita ni gila bercinta je kan 
asyik cakap pasal lelaki . jatuh maruah 
hadoyaii . kenapalah aku macam tu dulu 
god save me 

well , tadi kat sekolah my friend sorang ni cerita cerita lah kat aku pasal someone
punya lah aku tak sangka 
apa yang dia buat ? berabis aku istighfar 
tak sangka . tak sangka . tak sangka 
tu lah susah jgak bila parents dah bagi green light kat kita ni untuk ber"couple"2
terimakasih banyak-banyak kat my parents 
sebab ajar aku macam macam
my friend sorang (?) ni dulu tak ada lah macam ni 
sebab couple da jadi macam ni kan 
banyak alasan kau bagi kat kitorang
just percaya je . but i knew it already
well , macam tu lah lumrah ~ 
bila kita terlalu mempercayai orang , kita macam senang untuk diperbodoh kan 
walaupun dia mengaku dia menipu 
walaupun jgak kita percaya untuk beberapa saat je
tapi kenapa bila kita tipu once orang da susah nak percayakan kita ?
urm . ntah lah ~ susah jgak nak jawab soalan aku tu sendiri .
well , just mahu cakap .
aku tak berani nak bagi apa apa comment pasal ni 
tak mahu lah nak cakap macam macam 
sebab aku tahu jgak , i'm just 15 
belum tahu lagi apa aku akan buat nanti 
so just be positive 
maybe ada sebab dia wat macam tu or maybe this is just fairytale
tak tahu lah 
to all my friend , jangan terasa okay 
i am not talking about you , actually 
sorry ~ 
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
pandai pandai lah KITA menjaga diri 


sekian
no more talk 
FULLSTOPS ! 





videokeman mp3
Fireflies – Owl City Song Lyrics