Sunday 11 December 2011

saya dan mumy

assalamualaikum 
heyy guys ! long time no see .
yay ! baru dapat update blog . actually tak ada idea sebenarnya nak tulis apa . 
HOHOHOHOHOHOHOHO
hope you guys enjoy and sihat-sihat sahaja . LOL

back to the entry : saya dan mumy 
2 funny moments . old story .


dulu aku pernah tumbuk orang .
HAHAHAHA
jahat ke ? tak adalah . 
tapi aku wonder sangat sangat kenapa aku tumbuk dia gelak gelak .
d i n g d o n g d a n g d u n g 
sekarang ni rasa rindu nak tumbuk orang tapi takut .
tumbuk adik je lah kan . tapi malang lah , adik aku tersangatlah kuat . suka buli kakak dia yang sorang ni .
i know lah i ni tak kuat . haiyooo . tendang u punya nanti baru tahu . 
HAHAHAHAHAHAHA 
j o k e j o k e j o k e
so , aku pun cerita lah kut mumy pasal tumbuk menumbuk orang ni .
mumy pun tanya kat aku , " macam mana cani tumbuk dia ? "
aku pun semangat lah . macam ni macam tu 
watcha sana watcha sini , haiyaaaa ! 
lepas tu mumy gelak besar . dia cakap P A T U T L A H !

the end 

m o r e m o r e a n d m o r e 

my mum cakap jangan tengok cermin lama sangat .
nanti kena cakap budak perasan cantik .
ouhhh , sama sekali tidak !
aku pun bangkang lah cakap mumy tu . banyak betul aku komen . 
i t u  i n i  i t u  i n i
lepas tu aku perasan mumy tengah senyum-senyum tengok aku .
eh eh , baru sedar aku tengah tengok cermin lah . . 
  semangat berdebat dengan mumy ku itu , tapi sebok je sikat rambut nak setengah jam . 
a l a m a k . k a n t o i !

the end 

no more talks 
FULLSTOPS !

videokeman mp3
Talking to the Moon – Bruno Mars Song Lyrics