Thursday 15 December 2011

ouh god ~ save my soul

assalamualaikum 
long time no see 
how have you been ?
i'm fine 



okay , sekarang ni aku tengah cuak ni nak tunggu result kaluar .
tah la apa jadi kan
da lah kakak aku ni asyik cakap " pecah rekod keluarga "
adoy adoy adoy
sakit jiwa tahu . saja je dia ni nak buat aku gigit kuku jari kaki . yawwww 
dah la termimpi mimpi akan keputusan itu . 
huhuhuhu ~ takutnye buat parents aku nangis lagi . 
argh tidakk 

well , semalam 14 December 2011
birthday kawan saya 
tapi sesuatu berlaku dan sangat la Welcome To Facebook . 
adoy adoy . hope korang dapat catch la tu . .
ouh , saya berharap menjadi orang pertama yang wish si dia birthday .
ingat bukak facebook tu nak nengok nengok jgak la apa cerita .


hish , memang terbaik jgak la bila kakak aku yang bernama RafizzaBintiFauzi tu memandai mandai upload video aku yang dah macam bangang tu . alamak , malu gilaa
pandai je tactic dia nak tengok profile dia la apa la . 
penTIPU besar gedabak betul la kakak aku sorang ni 
punya sakit jantung aku dalam kereta bila dia bagi tahu aku dia upload video tu .
admit - video tu macam Welcome To Facebook jgak la . .
macam  bluerk bluerk bluerk 
whoaa , hati tak tenang la hangout kat 1B for the whole day bila fikir video tu kena upload 


balik rumah bukak FB , i saw noti ada banyak .
alamak dalam otak , mesti video ne punya pasal . 
fulamakk , banyak jgak la komen yang menyakitkan hati .
macam macam ada .
almost fall sudah my tears , ceh ~ da macam tengok OmbakRindu plak .
sakitnya jiwa ku . 


komen dorang memang power , tersinggung jgak lah sikit . tak payah la nak share sangat .
cakap da macam gelak terguling guling kat atas lantai bagai . 
ish , sakitnye hati . 
kena plak kat date yang memang perfect time la .


how rude am i you know .
sampai sampai aku boleh maki kakak aku sial la apa la .  
memang rude la . sorry sista . nasib baik je kak ija faham time tu .
dia asek tanya , kenapa jgak ? ? 
aku cakap la , malu lah *tuuuut* . . dorang komen macam macam . da la kat FB suma boleh nampak .
pas tu kakak ida and kakak ija tanya .
siapa jgak tu ? ? meh sini kami sound . . hha ~ padahal dah tau da siapa .
then aku pun cakap , tak payah lah menggedik . ye lah kan , tak pasal pasal kena cakap manja . 
adooyyyyy 

adush . . mula la aku post macam macam khas buat kawan aku sorang tu 
serba salah jgak la , da la esok tu birthday dia . 

tapi yang best , apa yang aku dapat bukan apologize tapi thankyou :) . entah lah .
maybe sebab bahasa post aku tu over sangat kot .


it's okey lah , aku niat memang nak wish dia tapi tuka plan , hope jadi orang paling last yang wish kat dia , konon la .
nah !






happy birthday to you 
happy birthday to you 
happy birthday to C O W E N 
happy birthday to you !
yay ! ! tua sudah !
 muah kanan muah kiri 


urm , serba salah menyelubungi jiwa ku ini . hadoihhh . . phuii sana phuii sini 


no more talks 
FULLSTOPS !




videokeman mp3
Crazy Love – Michael Bublé Song Lyrics